reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Klúčovský

Daniel Klúčovský

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hadovi je dobre, ľahne si a ide...Dill Kelson Zoznam autorových rubrík:  Všetko je možnéVšetko je senVšetko je ta tamVšetko je v pohybe

reklama

Všetko je možné

O lietaní, alebo ako postaviť lietadlo

Daniel Klúčovský

O lietaní, alebo ako postaviť lietadlo

Predhovor: Tento príbeh som začal písať pred troma mesiacmi, po dvoch najhorších dňoch v mojom živote, v deň keď som bol v živote najšťastnejší. Bolo to tesne pred sv. Valentínom. Príbeh mal mať šťastný koniec. Písal som ho s ľahkosťou, ako už dávno nie. Tesne pred záverom som sa však zasekol a príbeh ostal neukončený. To som ešte netušil, že prídu oveľa ťažšie dni...

  • 12. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 984x
  • 0
O písaní, alebo umenie škrtať

Daniel Klúčovský

O písaní, alebo umenie škrtať

  • 13. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 480x
  • 0
O matematike, alebo prečo to občas nevyjde.

Daniel Klúčovský

O matematike, alebo prečo to občas nevyjde.

Je to ako na hodine matematiky. Písomka z rovníc. Nachystáte si čistý papier, vyberiete si z tabule jednu rovnicu a začnete počítať.

  • 12. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 739x
  • 1
Spánok lieči

Daniel Klúčovský

Spánok lieči

Určite je otvorené okno. Počujem zavýjanie vetra a cítim ten neznesiteľný chlad. Ležím. Áno, to je isté, ležím. Necítim si však nohy a vôbec nič nevidím. Nepáči sa mi to. Na nič si nemôžem spomenúť a niečo tu veľmi nepríjemne pípa, až ma z toho bolia uši. Kde to vlastne som?

  • 2. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 491x
  • 0
To podstatné je vo vnútri

Daniel Klúčovský

To podstatné je vo vnútri

Kvapky vody pomaly stekajú a hladia celé telo. Chladný vodopád zmýva všetku špinu zachytenú na tele i na duši. Je to jedna z vecí, pre ktoré sa naozaj oplatí žiť. Len tak sa postaviť a nechať sa omývať. A špina tečie a plače dolu odpadom. A človek ostáva sám, tak čistý a nahý.

  • 31. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 779x
  • 2
reklama
Chcete kopať prvú ligu?

Daniel Klúčovský

Chcete kopať prvú ligu?

Asi to nebude o futbale. Pôvodne to malo jasný cieľ. Próza. Keď som to však dopísal, bolo mi hneď jasné, že je to príliš naliehavé, že ak chcem splniť jasné posolstvo, že to musí vidieť spoločnosť.

  • 16. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 958x
  • 5
Nekrológ

Daniel Klúčovský

Nekrológ

Práve On mi prvý krát povedal, že som blázon, že takých ako som ja by mali zviazať remeňmi a zavrieť do blázinca, do zvukotesnej nepreniknuteľnej cely. Alebo radšej rovno utopiť. To On si myslel, že nemám v hlave všetko v poriadku. To On nedokázal pochopiť moje myšlienkové pochody. Nechcel mať so mnou nič spoločné. A teraz je mŕtvy. On je teraz mŕtvy.

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Smrť na šesť

Daniel Klúčovský

Smrť na šesť

Poznáte ho? Nie? Určite nie. Nedal vám šancu aby ste ho spoznali. On vás tiež nepozná. Nedal šancu ani sám sebe. Nepozná vás. Nepozná ľudí. Dnes už nepozná ľudí.

  • 30. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 766x
  • 6
Horoskop pre ženy, pondelok (2)

Daniel Klúčovský

Horoskop pre ženy, pondelok (2)

Najskôr pozri Horoskop pre ženy, pondelok. a Horoskop pre mužov, pondelok. Ranná káva mi vždy urobí dobre. Heh, ranná, vlastne je už takmer jedenásť, niektorí sa zrovna teraz chystajú na obednú prestávku. Ja som však práve vstala, tak ako každý deň. Veru, nie každý má pracovnú dobu od ôsmej večer do štvrtej ráno. Tak ten horoskop fakt nemá chybu. Pch, vraj raňajšia nevoľnosť, asi som ju prespala. Ale večer vyzerá zaujímavo, normálne sa začínam tešiť do práce.

  • 20. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 437x
  • 2
Horoskop pre mužov, pondelok

Daniel Klúčovský

Horoskop pre mužov, pondelok

Najskôr pozri Horoskop pre ženy, pondelok. Ach, do kelu, koľko už je asi hodín? Určite som znova zaspal do práce. A kde to vlastne som? To nie je môj byt! To nie je moja posteľ! Úha, to predsa nie je moja žena! Čo sa to len včera stalo?!

  • 23. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 920x
  • 0
reklama
Horoskop pre ženy, pondelok

Daniel Klúčovský

Horoskop pre ženy, pondelok

Prečo to tak dlho zvoní? Dnes mám predsa skvelý deň. Každú chvíľu to predsa musí niekto zdvihnúť. Určite. Možno. Áááá konečne, to teda trvalo. Dobrý deň, hmm vlastne mal to byť skvelý deň , ale... Chcela by som nahlásiť pokus o znásilnenie.

  • 18. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 897x
  • 0
Keď príde nevyhnuteľné

Daniel Klúčovský

Keď príde nevyhnuteľné

Moje plány sú definitívne zmarené. Pôvodne som chcel celú nedeľu odpočívať (leňošiť), proste nič nerobiť, maximálne podniknúť ľahkú jarnú prechádzku po lúke, vôbec nie namáhavú, len takú nádherne oddychovú. Rozhodnutie je však jasné. Nie že by som nemal rád rodinné návštevy, skôr naopak, väčšinou sa teším, ale dnes na to jednoducho nemám náladu.

  • 7. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 559x
  • 3
Čo ak predsa...

Daniel Klúčovský

Čo ak predsa...

Už sa na to veľmi teším. Je to posledná vec, čo musím dnes ešte urobiť.Ľahnúť si do perín a potichu zaspať.

  • 13. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 985x
  • 0
Ako keď čierna mačka

Daniel Klúčovský

Ako keď čierna mačka

Unavený a zničený po celom týždni, trochu osviežený čerstvou sprchou, konečne spokojne klesám do kresla. Som rád, že som nezostal na víkend v Bratislave, veď doma je predsa len doma. Stále mám ale pocit, akoby sa malo ešte niečo stať. Nevenujem tomu však pozornosť, snažím sa dokonale relaxovať a oddychovať. Podvečer prichádza na návštevu sestrenica a spolu s ňou aj neuveriteľná správa. Mojej bývalej spolužiačke sa narodil syn. Nebolo to vlastne až také neuveriteľné, veď som vedel, že je tehotná, no akosi som si to neuvedomoval.

  • 10. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 109x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu