reklama

Pre tú, ktorá toto leto znova prišla

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Raz za rok
už zopár rokov
len zopár dní môžem
čítať nahlas z tvojich dlaní

oblúčiky slov
aj všetky iné krivky
zas o rok dospelejšie
ako boli vlani

slobodné pramienky
vlasov bez obručí
aspoň na chvíľu voľne rásť
bez rečí o vine

chvíle keď žmurkanie
slnku nezakáže svietiť
jediným hriechom je
tváriť sa nevinne

len zopár dní
bez hanby z nahoty
skrývaných pocitov
zľaknutých duší

zadržujem dych
a slová
čo som mal pošepkať
do tvojich uší

ešte raz vdýchnuť
ten pohľad opálených očí
vypustiť z ohrady
celučkú pravdu

okúp sa v objatí
ponor sa celá
nechaj sa unášať
oddaj sa prúdu

škoda že ďaleko posielam slová
len tak bez dotyku
chýbajú mi pery
a ty skrytá za krásou

zo zvyku zaklopal som na dvere
len tichý súhlas tak som vošiel
čakala ma už v sprche
zabudnutá gumička do vlasov

raz za rok
už zopár rokov
len zopár dní je málo
priveľa slov

tak sa češ
poruším pravidlo roka
prídem a ťa spútam
gumičkou do vlasov


Dill Kelson


Daniel Klúčovský

Daniel Klúčovský

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hadovi je dobre, ľahne si a ide...Dill Kelson Zoznam autorových rubrík:  Všetko je možnéVšetko je senVšetko je ta tamVšetko je v pohybe

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu